Tuesday, November 24, 2009

My 26th Besday....


Errmmm 2day is my besday...thank you guys.... 4 the wish.....ni la cheese kek yg dpt...hehehe...beli ngan kakak kak Fiza.....Sedap...Errmmm yumm yumm.....


Cam Poyo jerk muke aku ni..huhhu....tapi mase nk kemas2 baru perasan ade lilin.....errmm xpe la xletak lilin....


Beside me is Sarah cute kn....yesterday is her besday...2day my besday lak....time ni nursery close coz ade sakit tgn n mulut...so dier dok la tmpt mama dier kak rohaida......Lastly I hope that I can achieve what I want and hope that my wish will come true....amin......

5 comments:

  1. happy besday zie...may all ur wishes come true...aminnnnn...awat ada sarah interprem kt situ...

    ReplyDelete
  2. wah...happy belated birthday...comelnya ziey dengan tudung oren tuu..:)

    ReplyDelete